首頁 > 異色文學 > 我與巨乳女教師的一夜

我與巨乳女教師的一夜




各大品牌 延時噴霧劑 持久液

我係一個中學生,我一直有個願望,就係搞到Ms Lam。Ms Lam 係我學校既音樂老師,Ms Lam 既工作間就係音樂室。仲記得Form 1 果陣,我上音樂堂果陣已經成日偷望Ms Lam 既乳溝。Ms Lam 大約30幾歲,係個人妻,身材好好,有34D。 次次上完Ms Lam 既堂,一到小息就要入廁所「發洩」一下。冇幾耐,Ms Lam成為左我幻想既對象。不過自從升左高中之後就冇再比Ms Lam 教。


原來Ms Lam 英文好好。有一次,我專登搵 Ms Lam 同我補習,補下補下,補到成6點,正想離開之際,發現學校鎖左門!我地唯有返音樂室。


「我個肚有D吾舒服,我去個洗手間先。」


我趁Ms Lam 去洗手間,周圍睇下,比我發現到Ms Lam 既櫃筒收埋好多四仔,搵下搵下仲比我搵到幾枝假狗,幾個震蛋。原來Ms Lam 係咁曳曳。


果日天氣好熱,Ms Lam 著條白色低胸連身裙,仲有少少透視。


趁Ms Lam 未返,我即刻除左條褲,拎左條野出黎打打飛機出出火,話口未完我就已經射左出黎。


射完之後我即刻著返條褲扮若無其事。


過左一陣,Ms Lam 入返黎繼續補習。Ms Lam 坐果陣蹺埋腳,佢果對又長又白又滑既美腿搞到我扯曬旗。佢果條透視連身裙更加透出粉紅色胸圍,我碌野扯得仲勁。


補到8點,終於補完。有啲肚餓,但係學校鎖左門,點算呢?


原來Ms Lam 收埋好多野食,有好多杯麵,我去飲水機拎左啲熱水整熟個麵。


我同Ms Lam 一齊捱杯麵。


食完杯麵之後,Ms Lam 拎左只四仔出黎,擺左電腦度播,開埋投影機睇。佢趁成間學校得我地兩個,佢開到鬼死咁大聲,話咁先High 喎!


我一路睇,支炮一路頭岳岳。 兩個鐘之後,睇完套四仔。


「點呀,套四仔正吾正?」


「正呀,超正,個女主角好索好大波。」


「咁你覺得我靚吾靚?」


「靚,好靚,好大波。」


「咁如果我係套四仔既女主角,你想吾想做個男主角?」


我有啲愕然,答:「吾係咁好既,你係我既老師。吾係咁好意思既。」我扮作害羞。


「你吾洗再扮野喇,你睇下你支炮,頭岳岳咁。仲有,你巖巖趁我去廁所果陣做既野,我睇到曬啦!」


既然係咁,我無謂再隱瞞。Ms Lam 既巨乳,長腿,樣貌的確非常吸引。


我主動咁同 Ms Lam 打茄輪。 Ms Lam 個嘴好性感,好正!我伸手渣Ms Lam 對34D,雖然隔住條裙同個bra,但已經feel 到勁軟,勁有手感。


Ms Lam 都不甘示弱,主動摸我條野,我支炮就更加硬。


經過一輪舌戰,Ms Lam 烏低身,好溫柔咁除左我條褲,我條野即刻彈出。


「哇!你碌野,好… 好大,仲大過我老公果條。」


聽到呢番話,我心裡暗喜。Ms Lam 捉到我支炮,開頭用舌尖挑逗龜頭,之後好熟練咁將龜頭整左出黎,不斷含不斷含,越含越深。


佢一邊含,我一邊除左套校服,呢個時候我已經一絲不掛。Ms Lam 條利好似裝左摩打咁,搞到我幾鬼興奮。


「Ms Lam ,你既口技好勁,好舒服,再快啲,快啲啊!」


Ms Lam 開左Turbo 咁, 不停刺激我龜頭,幾分鐘之後,我終於忍吾住,將精液射曬入Ms Lam 個口度。


Ms Lam 將所有精液吐係我支炮度,不停套弄,令我碌野濕漉漉。


我享受完之後,到Ms Lam 享受我既口技喇。 我將教師臺上面既書,作業一手掃走曬,將Ms Lam 抱到臺上。


我拉開裙子既拉鏈,將裙拉到Ms Lam 既腰間,粉紅色既胸圍就係我眼前,我好純熟咁解開胸圍,將胸圍拋開。


「哇! Ms Lam 你對波好大,好軟熟,又堅挺,乳暈好靚好粉紅。」


我一路啜乳暈,一路渣Ms Lam 對巨乳,Ms Lam 開始呻吟。


玩完對波之後,就要玩佢個穴喇。 除埋條裙,發現Ms Lam 今日冇著底褲。呢個時候,我地兩個都一絲不掛。


「你個淫娃! 居然底褲都吾著?! 好,等我滿足你。」


我瓣開兩邊陰唇,係咁舔係咁舔,舔到「雪雪」聲。 Ms Lam 放聲呻吟,睇黎佢好享受。


我越舔就越快,誓要舔出Ms Lam 流出淫水。


「啊!爽死我啦,你條利好勁,快啲啊∼啊∼啊∼唷∼嗯∼呵∼」


我繼續舔,Ms Lam 繼續呻吟,我冇浪費任何一秒鐘,不停舔,幾分鐘之後,我feel 到 Ms Lam 個穴收縮得好快,佢應該就黎出水。


話口未完,Ms Lam 已經流出淫水,不斷流不斷流,我將淫水全部舔掉,一滴都不留!


既然我碌野同埋Ms Lam 個穴都濕曬,就吾好放個咁好既機會啦!


「Ms Lam,你教識我咁多野,今晚我要好好報答你!」


我舔一舔Ms Lam 個穴之後,就將成碌野都插入Ms Lam 個穴。


「啊∼你好大啊∼快啲∼快啲∼吾好放過我啊∼啊∼∼」


34D ,一邊抽插緊穴,一邊用舌頭挑逗同啜佢果對粉紅色既乳頭,她果兩粒粉紅色既乳頭即刻變硬。我將雞巴抽出,等Ms Lam 兩邊陰唇,用手指不斷玩弄淫穴,她幾乎比我搞到欲仙欲死。繼續啦!」Ms Lam好溫柔咁講她跪在地上,淫穴對著我,好似叫我玩「狗仔式」咁喎。又緊又濕既淫穴。我越插越快,越幹越大力,每一下抽插都用力頂到 Ms Lam 深處。隨著我不斷既抽插,Ms Lam 果34D 不停地呻吟,叫床聲也越黎越大。Ms Lam 我就黎高潮啦,……………」聽完這番話,我插得更加快,出盡九牛二虎之力不停地狂抽猛插。隨著我不停既抽插,Ms Lam淫穴,整個淫穴都灌滿左我又濃稠又熱燙既精液我抽雞巴拔出,Ms Lam 。十幾分鐘後,Ms Lam 似她又握著我既雞巴,不斷套弄,不斷吸吮。


成晚,我同Ms Lam 不停做愛,我射左7次,Ms Lam 都高潮左7次。原來Ms Lam 將我地成晚做既野影低曬,仲send 番比我,我周不時拎返呢條片出黎回味下,打下飛機。呢一晚我過得好開心。


https://www.poxet.net/category.php?id=7

威而柔Vegalis20mg女用威而鋼, DOAI女用快感增強液

印度犀利士 | 威格拉 | 威而鋼口溶錠 | 犀利士5mg | 威而柔 | 超級犀利士 | 壯陽藥散賣試用 | 藍鑽威而鋼 | 超級必利勁 | 必利吉 | 泰國果凍威而鋼 | 卡瑪格 | 威而鋼100mg | 犀利士20mg | 樂威壯 | 必利勁 | 雙效果凍威而鋼

下一篇:邂逅成熟男人如何讓他一夜就范
上一篇:生日會大亂交

熱門推薦

    相關產品