首頁 > 異色文學 > 沒有男友同行的德國浪漫之路變成淫亂之旅

沒有男友同行的德國浪漫之路變成淫亂之旅




犀利士100mg 雙效 壯陽持久

今年8月同一個女性朋友去咗德國玩咗成個月,返嚟之後成日都好掛住哥段日子,最近啱啱同bf分手,終於的起心肝寫返哥段日子同返嚟之後呢段時間ge心情。


其實早在今年五六月我個friend已經約我暑假去歐洲玩,不過係自由行,因為佢ons時識得一個德國男仔,之後佢同個男仔keep住有聯絡,個男仔叫佢去德國玩,話可以開車車我哋週圍玩,我好有興趣,不過bf請唔到假,所以只有我同我friend去。


我哋從香港經卡塔爾飛去Frankfurt,佢個朋友已經同另外兩個男仔在機場等緊我哋,我哋跟佢哋去停車場,當時真係開心到不得了,因為我以為係普通私家車,點知原來係一架好正ge旅行車,在香港未見過ge!


架車好豪華,大架過七人車,但細架過小巴,d座位仲大過飛機椅,車內有埋廁所,又有廚房仔,全部座椅可以變成床,車頭司機位上邊又有床可以瞓,我哋未來成個月會住喺呢架車,酒店錢全部唔駛比,超正。


我哋第一日到德國,雖然搭完兩程機,超累,不過上到架車真係精神曬。由於個德國朋友唔係住在Frankfurt,所以哥日我哋第一站就去咗Heidelberg一個營區休息。德國ge營區好正,我哋沖完涼就瞓覺。班男仔好有風度,佢哋讓咗最好ge地方比我哋瞓,我就瞓司機位上層ge床位,我個friend就瞓中間座位,中間兩個座位都可以拉長可以床,不過為方便上落而且人唔算多,所以只開一張,而三個人男仔就瞓車尾部份,車尾兩張長梳化拉開變成一張大床,瞓曬三個仲有空位。我哋瞓ge地方同車尾男仔瞓覺地方又可以拉塊佈分隔,不過其實無咩用,頂多算遮光佈。


開始哥幾日我哋沿浪漫之路開車周圍去,每逢見到靚景就停車玩,夜晚就停入營區休息,同普通人去旅行可能無咩分別,只是沿路多數雞同鴨講,因為我地講英文唔好叻,佢哋講ge英文又好難聽,不過都算ok啦。


去到第三晚,我半夜醒時本來想小便,點知發覺我個friend唔喺自己張床,而架車就搖嚇搖嚇,我已知發生咩事。我從塊佈中間少少空間看到我個friend同至少兩個男仔搞緊野,佢哋雖然好細聲,不過我醒咗之後就瞓唔著,一直等佢哋搞咗好耐我個friend先返埋位瞓覺,我就話佢似足餓鬼,佢就不知幾開心。


之後哥兩日我哋都好正常咁玩,夜晚通常就我瞓先,我個friend就同佢個sp在營區周圍撲野,佢話在外邊撲野好正,又唔怕嘈住我。


再之後哥日落雨,佢哋食完野好早已經休息瞓覺,不過好快我個friend又走入後邊同佢哋玩,今過唔同ge係,今次佢明知我未瞓,所以佢無就住就住,叫起上嚟又大聲,我就一個人在張床聽到心煩意亂無法入睡。突然佢哋拉開塊佈,哥時雖然無燈,但我都見到我個friend趴喺度幫一個男仔口交,佢個sp就從後面插佢,另一個男仔已經除曬衫褲,我個friend叫我一齊,我唔制,不過佢哋就無迫我而自己繼續玩。


我個friend除咗比自己我sp插之外,仲輪流幫兩個男人口交,我雖然知道我個friend成日出去玩,佢亦講過佢ge 3p同群交經驗比我知,不過我第一次睇真人show,睇到我都好想加入,不過又唔想對唔住bf,話曬佢嚟唔到都贊助咗我六千蚊。


不過我就真係越睇越頂唔順,佢哋咩都玩齊,而且個個男仔條野都好長好粗,比我bf長成一倍,我無講大話!佢哋哥晚應該人人都出兩次先瞓,搞到成車係精液ge味道。


再之後哥日成日落雨,我哋去到邊都只留在車上,不過哥日中午在路邊停車食完野再開車之後,我坐車頭幫手睇地圖,我個friend就同兩個男仔在後座搞野,我初時唔知,不過到我去攞野飲時見到佢哋三個赤條條又玩3p,跟住好快開車個男仔都停埋一邊加入,我個friend就一直遊說我加入,跟住佢仲走嚟拉我上床,我終於半催半就同一個男仔車咗一陣,另一個男仔就鬆開我條褲,我其實知道唔應該對我bf唔住,不過哥一刻真係好想試一次…


就喺咁,我開始咗德國浪漫之路上ge放蕩之路。哥次我哋5個人迫在後座一張床,都唔知換咗幾多個套,結果成個下午就只有撲野,我一次過同三個男仔做曬,其中一個射咗兩次,一次口爆,一次射落袋袋度。


由哥日開始,我哋日又做,夜又做,差唔多程程車都做,而架車又幾乎不停咁播咸片引我哋。


在德國過咗十日左右,我M到!哥幾日我休戰,只有我個friend一個人做,不過哥幾日好似大家都好累無咩心情做,所以做ge時間都少咗,多數係夜晚瞓覺前我個friend比一人一次。


到我M完,我哋都無之前做得咁密,不過後來去到一個小鎮,班男仔買咗幾件玩具上車,就算唔做都要我哋插嚇d玩具嚟玩比佢哋睇,不過我哋又玩得幾開心。只喺我哋玩到無野好玩,有一日下午五點幾,我哋停車休息又未到營地,我自己周圍睇野同影相,返到架車時竟然見到我個friend打開車門同三個男仔同時撲野,因為光天化日,我睇得好清楚佢下面插住兩條野,一條插屎眼,一條插佢妹妹,同時佢又幫另一個口交!佢哋四個人都除曬衫,如果有車經過都一定睇得到。


哥晚去到營區食完野,我哋隊咗好多啤酒,之後返到車就輪到我好想做,哥次係我去到德國之後第一次主動撩男仔,我揀咗一個最靚仔ge同佢車,又主動伸手入佢條牛仔褲搞佢同幫佢含,跟住另一個男仔亦加入,而我個friend就同佢個sp唔知去咗邊。哥晚我都好high,自己都唔知自己ko咗幾多次。


到第二日,輪到我個friendM到唔搞得,但哥日我日頭已經好想搞野,開車時我好似撞斜咁,無啦啦自己在後座除曬衫攞支假陽具嚟玩,玩玩嚇兩個男仔已經加入咗,後來開車個男仔又停埋車一齊,佢哋初時想插我屎眼但我唔比,不過後來我個friend又叫我試,我終於比佢哋同時插咗兩支野入去,哥時又high又痛,不過無叫佢哋停,結果應該整損咗,之後哥幾日我都唔想做,成架車無曬淫氣。


又過咗幾日,哥晚我個friend又M完,佢哋買咗一支潤滑油同我個friend玩,我個friend又叫我玩,我本來都唔制,不過見我個friend都ok,我都肯試多一次,哥次唔知係咪鬆咗定心理作用,覺得容易入咗,下邊兩支野一齊出出入入時,感覺好特別。


就係咁,我哋成個德國浪漫之路就差唔多日日都搞野,直到臨返香港前四日,我哋返到我個friend個sp喺一個小鎮ge屋企,佢屋企無人,因為全部人在其它城市打工,第一晚唔駛住營車,哥晚我哋反而咩都無搞,一覺天光。


之後哥日,我哋在我個friend個sp屋企ge小鎮玩同休息,佢哋問我哋可唔可以約朋友一齊開P同BBQ? 仲問我哋可唔可以接受其他朋友一齊玩group sex?我個friend話ok,我就唔多想,不過我個friend話過兩日就走,響德國又無人識我哋,佢唔講,我唔講,無人知,玩埋就返香港,點解唔比自己放開嚇呢,佢又問我沿路玩得開唔開心?


其實我都好矛盾ga,我一路上成日都想做,有時仲主動引返佢哋,行緊車時又試過除曬衫做,專登比隔離ge車睇到我同人做,不過我又知道咁做唔啱,對我bf唔住,總之就矛盾。


由於我個friend話ok,佢班friend就真係約咗d朋友一齊食飯開p,我個friend未得我同意就應承咗佢個德國朋友約班friend一齊玩group sex,我都係十五十六,無反對又無答應咁啦


哥日下午班男仔要留在屋企睇波,咁我就同我個friend出去行,到傍晚返屋企,已經好多人,都係後生仔,但就有兩個女仔,我哋返去時,個女仔已經同五個男仔玩緊,另一個女仔同三個男仔可能啱啱到無加入。


佢哋只係睇電視同睇佢哋搞野。我哋入門口之後,我哋個德國朋友已經叫我哋加入,又介紹我哋比佢哋班朋友識,不過好多人講英文好難聽,d名又難讀,大家都係sayhi算。


雖然佢哋叫我哋快d加入,入過哥時都無mood,就叫佢哋唔好理我哋。而已經除曬衫哥個女仔,都係好誇張,佢好主動咁引班男仔,所以班男仔都無理我哋咁多。


話說哥個女仔幾高大,身材ok,但面有雀斑,金頭髮,咁算靚女,不過就可能有男仔中意ge。佢最特別ge地方係下面無毛,佢自己坐在一張梳化度自己玩弄自己個妹妹,又翻開比男仔睇,又自插手指同玩震蛋,佢只係輪流幫哥幾個男仔含,但無比人插,後來,一個男仔搬咗一張大膠佈出客廳,叫個女仔瞓上去,又淋咗好多BB油,五個男仔係咁摸佢成身油,睇到我下面都濕曬同好想加入,但理智上又想等多一陣,而同我哋一齊坐哥三個男仔已經叫我同我個friend加入,佢哋自己除曬衫褲之後邀請我哋一齊,我個friend就發姣咁除衫同佢哋加入成為八男兩女戰團,我個friend瞓低之後,全部男仔都爭住摸佢,其實佢皮膚真係幾白幾滑ga,八個男仔輪流幫佢兩個口交,佢哋又輪流幫班男仔口交,我同另一個女仔就只做觀眾,個女仔叫我一齊,我問佢點解唔玩,原來佢唔方便,咁我話等一陣先。


後來又我哋個德國朋友攞咗一支兩頭都會轉同震ge假陽具,叫我個friend同另一個女仔玩,個德國女仔自己係自己妹妹外面震咗幾嚇之後,插入一頭入自己個妹妹度,跟住坐低叫我個friend自己插入另一頭,兩個男仔又幫佢坐好,跟住兩個油淋淋ge女仔攬埋一舊插埋同一條野。


之後,我個friend可能頂唔順,要瞓底休息,咁就有男仔開始撲佢,佢下面比人插,個口又同第二個男仔含,而另一個德國女仔仲誇張,佢一樣瞓低,一樣幫人口交同比人插,不過佢個波大d,又成身油,所以有個男仔騎上佢上身要佢同兩個波插佢條野;其他男仔又叫我快d加入,兩個男仔夾硬過來拉我,我就半推半就咁任佢哋除曬我d衫褲,跟住一個叉高我雙腳同我口交,另一個企上梳化比我同佢含;跟住仲有一個挺住條好長好硬ge陽具摸我個波同叫我同手摸佢條jj


我哋分咗三組搞,我雖然比人插,但我自己ge注意力始終望住個德國女仔,我覺得佢好enjoy,後來扒轉身騎上一個男人條jj之後,又比另一個男仔插佢後門,而且兩個男仔插得好快,佢又叫得好high,好似唔怕痛咁


玩咗成粒鐘之後,好似個個男仔都出過,就話一齊出花園BBQ,不過講明唔準著衫著褲出去,咁又玩咗好耐。到夜晚十點幾返入屋之後,見到三個男仔已經同個德國妹玩緊,佢哋叉開個女仔手手腳腳四個方向綁住,中間用咗兩張搭腳用ge圓梳化比佢瞓,我入去哥陣見個男仔已經插咗一支假陽具入佢妹妹度係咁轉,然後成班男仔圍住睇佢,同輪流比佢口交,哥女仔以一敵八,跟住幾哥男仔輪住插佢,個個都插到幾分鐘,而且個個射之前都除咗個套射去佢塊面或者個波,十足睇咸片咁,到八個男仔都射完之後,佢哋問我同我個friend玩唔玩,我話唔玩,不過我個friend就攞咗支假陽具開咗之後,自己插完,走去扮男人插個德國妹,笑爆嘴。


玩完之後,各人陸續沖身走人,我就好早沖完涼入房瞓覺,但哥晚我個friend無返房,唔知搞邊科。第二朝起身先知佢同佢個德國朋友瞓。


之後哥日我哋駕咗一部私家車在附近ge小鎮玩,全日都無搞野,夜晚食完飯返屋企唸收拾行李返香港,但到十點幾屋主又叫我哋出佢班friend屋企玩,佢話要同我哋搞個party,我明知玩咩,但哥日真係無咩心情,所以話唔舒服想瞓,而我個friend就同佢哋出咗去,一玩玩到第二朝我起身都未返,到成十點幾先返嚟,沖完涼收拾行李就出機場,仲用之前哥架旅行車走,哥時真係有點唔多想返香港ge感覺ga,不過又想快d返香港,結束咁放盪ge日子。


上到飛機,我先問我個friend成晚玩咩,佢係都唔肯講,淨係話我唔去就走寶,不過我都無後悔,因為我估都係玩group sex之類,大不了就玩sm,不過我就唔多好呢味野,所以唔覺走寶lor


德國之旅已經講完la,返嚟香港之後,我都無同佢出去玩,而且已經同一個男仔拍拖la,所以,呢個trip會成為永遠ge秘密。


PEINEILI持久液降敏噴霧, ROYALHORSE延時噴霧劑

印度犀利士 | 威格拉 | 威而鋼口溶錠 | 犀利士5mg | 威而柔 | 超級犀利士 | 壯陽藥散賣試用 | 藍鑽威而鋼 | 超級必利勁 | 必利吉 | 泰國果凍威而鋼 | 卡瑪格 | 威而鋼100mg | 犀利士20mg | 樂威壯 | 必利勁 | 雙效果凍威而鋼

下一篇:珍琳與公車癡漢
上一篇:我的淫蕩未婚妻

熱門推薦

    相關產品